Kunt u het antwoord op uw vraag nergens vinden of vindt u dat een bepaalde vraag ontbreekt, stuur dan een email naar info@reasreizen.nl of bel ons op telefoonnummer 010-4814488.

Heeft u klachten over de reis of bent u ontevreden over uw accommodatie, dan is het noodzakelijk dat u dit direct te meldt aan de receptie van uw accommodatie en aan de vertegenwoordiging/reisleiding ter plaatse. Zij zijn uw eerste aanspreekpunt en kunnen samen met u kijken naar een oplossing.
Deze handelswijze is absoluut noodzakelijk omdat zij op het moment dat u uw klacht kenbaar maakt, daaraan meestal direct wat kunnen doen.

De reis- en boekingsvoorwaarden die de ANVR-reisondernemingen hanteren zijn overeengekomen met de Consumentenbond. Dit voorkomt dat je bijvoorbeeld bij het betalen, annuleren of wijzigen van een reis met onredelijke bepalingen wordt geconfronteerd.

- Eerlijke voorwaarden
- Uw geld is in goede handen
- Veilig reizen
- Kwaliteit voorop
- Verantwoord reizen
- Zekerheid bij klachten

Stichting Garantiefonds Reisgelden. Onze organisatie is aangesloten bij SGR (lidnummer 1143). Binnen de grenzen van de SGR-garantieregeling vallen de op deze internetsite gepubliceerde reizen onder de garantie van SGR. De SGR-garantie houdt in dat de consument ervan verzekerd is zijn vooruitbetaalde reisgeld terug te krijgen, als zijn wederpartij door financieel onvermogen de overeengekomen tegenprestatie niet kan nakomen. Voor zover de overeenkomst mede het vervoer omvat en de plaats van bestemming reeds is bereikt, wordt zorg gedragen voor de terugreis.

ReasReizen.nl is een website van Reas Reizen B.V. te Rotterdam. Reas Reizen is lid van het ANVR (nummer 4191) en SGR (nummer 1143).